Så var det dags igen…

 

 

Under helgen pågår Stockholms internationella seriefestival på Kulturhuset i Stockholm! Det är öppet mellan 11-18 och även Ms Mandu kommer att vara närvarande under stora delar av helgen. Säkrast hittar du oss vid Kolik förlagets bord (nr 54-56).

På söndag kommer även båda Mandun delta i Lisa Medins panel med årets albumdebutanter, kl 14-15 på Biblioteket Plattan (entréplanet)!

Förutom att vi signerar album har vi även med oss supersöta mobilsmycken och pins!

4 kommentarer

Filed under Kolik, Ms Mandu, Oblivion High

4 responses to “Så var det dags igen…

  1. Wohooo då ses vi!
    Kolla efter en person med glasögon och väldigt säreget svart hår som står åt alla håll!

  2. Tack för en fin helg!! Det var jättekul att få prata med er båda, synd att vi inte fick ett till tillfälle under söndagen dock. När jag gick för att leta efter er fick jag höra att ni gått hem. skuller vart kul att få prata mer! ;3;

    • Tack själv! Det här var min första gång på SIS/SPX som författare och jag var ofantligt trött efter varje dag av alla intrycken och folk man träffat.
      Och tråkigt nog hann jag aldrig riktigt prata med de som jag hade sett framemot att träffa (vilket betyder dig och ett par andra) utöver det vanliga kallpratet över disken… Kanske en ny chans på Uppcon?

Kommentera

